Tekis mieli leipoa ja ennenkaikkea syödä omatekoisia laskiaispullia. Mutta meillä on keittiöremontti meneillään ja kaikenlainen normaalitoiminta koko alakerrassa on miltei mahdotonta, niin ja yläkerrassa on vastamaalatut seinäpanelit kuivumassa, ei sinnekään mahdu edes kävelemään.
1299589615_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mutta en miltei malta odottaa että valmista tulee. Jos tätä remonttia olis tehty vuosi sitten, varmaan kaikki olisi maalattu valkoisella. Olin niin hurmaantunut sellaiseen tällaiseen. Kyllä mä vieläkin katselen tuollaisia kuvia mielelläni sisustuslehdistä, mutta aina mulla herää ajatus voiko tuollaisessa kodissa oikeasti asua?
Mulle painajaislause on "sehän on nyt muodissa". Ja tällähetkellä valkoinen sisustus taitaa olla muodissa, joten ei tulisi kysymykseenkään että tekisin sellaisen. Meille tulee tummaa, vaaleaa ja vanhan vihreää. Maalaisromanttista.
Mulla on sellainen maku, onneksi, että kun valitsen värejä ja tuotteita ne sopii automaattisesti yhteen. (Ainakin mä itse niin kuvittelen...) Luultavasti siksi että en valitse yleensä  mitään räikeää, vaan maanläheistä. Kun menen kangas-, maali- tai rautakauppaan, näen heti ensisilmäyksellä minkä tuotteen haluan eikä se sen jälkeen muutu. En siis vaeltele etsimässä erilaisia vaihtoehtoja vaan ostan heti. Ulkopuolisen silmään tämä näyttää kai siltä että en jaksa haeskella vaihtoehtoja tai että minua ei kiinnosta, kuhan jotain nyt tulee. Mutta oikeasti olen todella tarkka, minä vain tiedän aina tarkalleen mitä haluan ja ostan sen heti kun löydän.
Itseasiassa seinälaattoja me kuitenkin haeskeltiin useasta paikasta, koska ilmeiseti nyt on muodissa vain ja ainoastaan isot laatat. Pieniä röpöreunaisia oikean värisiä ei meinannut mistään löytyä. Mutta löytyi niitä sitten onneksi.

On tosikauan aikaa kun olen viimeksi blogannut mitään mun rakkaimmista möhkylöistä, Fapsusta ja Myslistä. Nyt laitan vähän kuvia Myslin ja mun lenkistä. Aasin kanssa on mukava käydä lenkillä, se juoksee mielellään mutta ei liikaa ja muutenkin se on vähän kun koiran kanssa kävis lenkillä, paitsi että sitä ei tarvi tehdä montaa kertaa päivässä, vain silloin kun molempia huvittaa.
1299589733_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Tästä kuvasta vois päätellä että toista osapuolta ei nyt juuri huvita... Kuolaimien laitto on Mysli mielestä ihan törkeetä. Ei auta sormella kutkuttelu hammaslomasta, tuossa tilanteessa menee aina pieni tovi kun se lopulta suostuu avaamaan suunsa.

1299589781_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1299589815_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Maisemia ihaillaan usein ja sitten Mysli lukee paikallisten koirien "uutisia", jättää onneksi itse kommentoimatta näihin keltaisiin uutisiin.

Fapsusta täytyy kanssa jotain postata piakkoin.

1299589875_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Tämä höpönen on alkanut nyt viihtyä ulkona päivällä kun pakkaset loppuivat. Yöksi se tulee onneksi aina kiltisti sisään. Meillä on piha, jossa kissat viihtyvät, koska on paljon mielenkiintoisia rakennuksia ja kissanluukkuja ja salakäytävä heinäladon alla. Valitettavasti täällä viihtyy sitten muitakin katteja kuin vain omia, ja aina saa pelätä että joku leikkaamaton kolli vetelee Suloa turpaan. Hajusta päätellen näitä kolleja on nyt liikkeellä. Joku oli kusassut mun auton alle johonkin pienet merkkaukset että kun laitoin tuulettimen päälle, alkoi kissanpissa haista. Huuto Leikattujen pissa ei haise lainkaan siltä miltä leikkaamattomien, joten omia kissoja en tästä syytä.