(Vaihdoin sivupohjan aika kesäiseksi, kai se kesä pian tuleekin. Laskuri hävisi, mutta muuten kaikki meni näköjään hyvin. On meinaan mun eka tällainen hieno sivupohja, kiitokset Bluelle!)

Vein Myslin aamulla laitumelle jotta se saisi vähän laukkailla ylimääräisiä virtoja pois. Tein sen myös jonain muuna päivänä, jolloin se oli ihan villinä, mutta silloin ei ollut kameraa mukana. Nyt kun oli kamera, niin ei Mysli sitten riehunut tietenkään ollenkaan.
1341617.jpg
"Mitä mää täällä yksin teen?"

1341616.jpg
No sain  mä sen sentään hiukan ravaamaan. Hirviravisssa on pää tolleen hienosti yläasennossa!

1341618.jpg
Ja tämänkö hienon pikkumiehen minä olen ruunaamassa? Olen muuttanut mieleni jo sataan kertaan. Kyllä... EI... ehkä... HETI... myöhemmin... En mä tiedä.

Ensi lauantaina on meillä aasiyhdistyksen perustamiskokous! Eli meille tulee aasi-ihmisiä ympäri Suomen, ei nyt ihan hirveesti, mutta joitakin sellaisiakin joita en ole ennen nähnyt. Jänskättää!