Minulla on blogi jäänyt pahasti päivittämättä loppuvuonna Nolostunut, mutta nyt alan taas roikkua netissä ja koneella! Olen oikeasti irtaantunut tietokoneesta enkä seuraile netissä enää kuin muutamaa sivustoa tai keskustelupalstaa ja sähköpostia tietenkin. Facebook on mulle kirosana, sinänsä ikävää että siellä on kaikki ja yhä useammassa paikassa lukee "Lue lisää Facebook-sivuiltamme". Kokee jotenkin jäävänsä ulkopuolelle. Kuitenkaan en tarvitse enää yhtään kanavaa missä pitää olla tavoitettavana, enkä muutenkaan ole kauhean kiinnostunut muiden tekemisistä. (Olen erakko...) Lisäksi sieltä tuli jatkuvasti viruksia meidän kotikoneelle kun J siellä jossain vaiheessa oleskeli.
Syy, miksi ehkä jatkossa päivitän blogiani paremmin on se, että joulupukki toi minulle ikioman läppärin! Olin muutenkin ollut kiltti, sillä sain niin ihania lahjoja.
1293905351_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Joulu meni kivasti. Öitä tuli valvottua ja suoritettua täydellistä joulua sen verran tosissaan että palautumiseen meni valehtelematta 2 päivää. Ja ne päivät oli sellaiset että sain vaivoin hoidettua eläimet ja muun ajan nukuin lähes tyystiin. Ja sitten tulin kipeäksi.
Vasta nyt alkaa olo olla taas suht normaali.

1293905528_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1293905669_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Jo marraskuun lopussa tein Särkkään marsujen piparikylän, jossa tyttömarsut asustelevat vielä loppiaiseen asti. Särkässä oli nyt muutakin joulutouhua edellisvuosia enemmän. Yhtenä lauantaina olin alpakoiden kanssa siellä ja sunnuntaisin tietysti käsityötorilla myymässä. Tallipihan touhut jäi tänä vuonna tarkoituksella väliin, koska en halunnut liikaa hommia joulukuulle. Kävin toki siellä fiilistelemässä välillä ja tekemässä ostoksia tietenkin. Mimmi-aasi tuijotteli ihmeissään kun menin paikalle mutta en lähtenyt hänen kanssaan lenkille. Välillä se yltyi jopa huutamaan tämän vääryyden oikaisemiseksi. No kyllä minä sitä kuitenkin hellittelin ja lahjoin joka kerta kun kävin.

1293905162_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Jade ja Yasmi joulutunnelmissa Särkässä.

Hyvää Uutta Vuotta!