Kyllä taas eilen nolotti aamulla…

Mitä kauemmin asun maalla, sitä rumemmissa vaatteissa tulee kuljettua, varsinkin omassa pihassa.
Aamuhommissa olin, kauheat rääsyt päällä, kumppareissa ja joku piponkuvatus päässä. Ihan ekana olin vienyt tietenkin Fapsun pihalle ja tarhan portilla se astui reippaasti johonkin edelliseen kavionpainamaan joka oli kuravelliä täynnä. Kura nousi kaaressa ylöspäin kohti suutani, joka sattui olemaan auki. Vaatteille roiskahti myös aikalailla. No sadattelun jälkeen syljeskelin kurat suustani ja laappaisin suurimmat vellit naamastani, ja homma jatkui.

Olin jo siirtynyt lintulan puolelle ja ajoin juuri hanhia ulos, kun näin että pihassa tulee minua kohti kaksi hyvinpukeutunutta miestä. En vieläkään tunnista Jehovia, vaan pelästyn aina että jotain suuria pelottavia tarkastajia saapuu.
No nämä eivät sentään kysyneet ovatko vanhemmat kotona, niin kuin joku sähkölaitoksen mies viime vuonna. Olin varmaan huvittava näky kuraisine naamoineni siinä hanhia paimentaessa. Eivät viipyneet kauaa, antoivat lehden ja lukivat jonkun Raamatun kohdan. Kysyivät hanhista että mitä nuo ovat.

Oon niin ruma ja lihava ettei jehovatkaan viihdy seurassani :(

No oon laskeskellut että tällä eläinmäärällä mun on pakko laihtua talven aikana. Juoksen niin monta kertaa ylä-ja alatallin väliä. Aina joku tarpeellinen tavara unohtuu ylös tai alas. Kannan myös hanhien kylpyveden päivittäin alhaalta ylös eli yhteensä 8 ämpäriä/pvä.

Sitten kun läski on lähtenyt jää enää rumat vaatteet. Niistä en luovu!
1047038.jpg