Olen hurahtanut Tildailuun ja nyt olen mukana ensimmäisessä vaihdossa! Eli Stiy-vaihdossa. Minä lähettelen postia kolmen kuukauden ajan eräälle henkilölle ja sitten vastaanotan postia joltakulta salaiselta tilda ystävältä. Aika hauskaa hommaa! Lopussa vasta paljastuu keneltä saa postia.
Jonkinverran kauan pohdiskelin mikä on Sny kun lueskelin ihmisten blogeja. Tämä Sny henkilö sai aina kehuja ja ihmettelin että mikä se on. No sehän oli Salainen neule ystävä.
Ensimmäisen postin vastaanotin jo viime viikolla. Tuli ihana itsetehty kortti ja 3d-tarroja. Kiitos vaan minun ihanalle Stiylle, joka luultavasti vaklailee täällä minun blogissani ;)
1640514.jpg

En tietenkään voi laittaa kuvia mitä olen tehnyt omalle Tilda-ystävälleni, etten heti paljastuisi, ja ne onkin ainoat tildailut mitä oon nyt saanut aikaan.
Mutta tilailin aivan ihania kankaita TilkkuSadulta ja nappeja Polinkalta ja jos nämä ei inspiroi ompelemaan niin ei sitten mikään. Toi hanhikangas on niiiiin ihana että pakko siitä on joku kesälaukku tehdä tai jotain.
1640513.jpg