1691960.jpg
Teinpä kesän ensimmäisen mansikkakakun. Ja olipa hyvää!
Heinäpellolla on myös jo oltu. Poutaa oli vajaa kolme päivää, ja tuli aika ihanaa heinää. Kuivuriinhan ne meni kun ei ne vielä täysin kuivia olleet. Ja eläintarhalle saatiin kanssa jo sitten tätä uutta satoa. Naapurissa olimme siis heinässä, se on sitten hauskaa hommaa.

1691966.jpg
Tein pari tilda-mansikkaa mutta muuten en ole paljoa ommellut koska minun työhuoneeni on remontissa. Lallatilaa, tulee ehkä euroopan hienoin työhuone... Marjapuuron väriset puolipaneelit seiniin, marjapuurosta sävytetty tumma lattiamaali vanhoille lankuille, valkoinen paneelikatto sekä ikkunaseinä kokonaan valkoista paneelia, ja kaiken kruunaa tildamainen pikkukukkainen tapeetti.
Ja tämän työhuoneen yksi pikku yksityiskohta on c-kasettisoitin ja vanhat suomirokin legendaariset c-kasetit. Ah ja voih, voiko kenenkään elämä olla näin täydellistä?
On mulla tosin pikku ongelma siinä että mun täytyy hävittää ihan älyttömästi tavaraa sieltä mun työhuoneesta. Sitä tavaraa on siis kertynyt niin paljon. On kangasta joka lähtöön, alpakan ja lampaan villaa säkkitolkulla, on nippeliä ja nappelia aivan liikaa. Hieno huone menee täysin hukkaan jos mä raijaan kaiken roinan sinne takaisin.