Stressaa kaikki. Saadaanko töissä taas kaikki valmiiksi avajaisiin? Donkyyn pitäisi kirjoitta juttu loppuun, olisi pitänyt jo pari viikkoa. Kaikkea tekemätöntä pukkaa nurkan takaa...

Aloin miettiin minkälainen olisi mun unelmien loma. En pidä ulkomaan matkailusta, joten kotimaassa. En halua ajaa autoa, ei siis mitään kotimaan matkailuakaan, koska en kestä mitään ryhmämatkoja enkä oikeastaan unelmieni lomalla haluaisi nähdä yhtäkään ihmistä.
Tätä kun jonkun aikaa pyörittelin päässäni niin tajusin mikä olisi mun unelmieni rentoutusloma.
Kotonakotona, siis ei täällä, vaan siellä missä olen varttunut, vanhempieni luona. Vanhemmat voisivat olla vaikka mökillä silloin. Ovi lukkoon, kaappi täyteen herkkuja, pientä käsityötä mukaan ja vanhoja kotimaisia elokuvia ja sarjoja enemmän kuin laki sallii. Puhelin pois päältä ja kotona joku eläintenhoitaja johon luottaisin 100%.  Täydellinen rauha ja yksinäisyys. Viikko tai kaksi, kai se riittäisi saamaan musta taas iloisen ja aikaansaavan henkilön.

Oonko mä vähän epäsosiaalinen?
Kuitenkin, toi olis mun unelmani tällä hetkellä. Miten yksinkertaista, mutta silti hyvin vaikea toteuttaa.