Jäi silloin Yasmin syntymän huumassa kirjoittamatta että se on nyt sitten perustettu! Eli 8.3. oli meillä aasiyhdistyksen perustamiskokous. Minä olen vain rivijäsen joten voin vain odotella yhdistyksen toiminnan aloitusta jännityksellä. Eikä mulla olekaan aikaa mihinkään lisävastuutehtäviin, töissä alkaa kohta aika tohina kun avajaisiin taitaa olla enää lähemmäs kuukausi.
Niin, minä toivoin että tuo kokous pidettiin maaliskuussa koska Juulin piti synnyttää huhtikuussa... Ja sitten synnytys tapahtuikin kokousta seuraavana päivänä 9.3. heh! No  ei Juulia oltu ultrattu, laskin sen siitä kun se ei enää antanut Syltyn astua itseään. Sillä kaavalla laskettuna on edelliset synnytykset osuneet melko oikeaan. Oliskin ollut aika päivä kun Juuli olisikin synnyttänyt kokouspäivänä.
1442157.jpg
Kaikki paitsi minä.