Ei yhtään huvita kirjoittaa, ei oo huvittanut pitkään aikaan.
On ollut kyllä kesä minun makuuni, paitsi nyt kun tuli kuuma. Kaikesta sateesta huolimatta minun heinäladossani on taas täydelliset, vihreät, tuoksuvat heinät. Ja ne on paalattu jo silloin heinäkuun alussa kun heinä ei ollut vielä höytinytkään. On kunnia olla niin taitavan heinäntekijän kanssa tekemisissä, joka meidän naapurista löytyy. Silloin tehtiin vuoden parhaat heinät. Heinät eivät saaneet vettä yhtään. Vaikka silloinkin luvattiin vettä kaikille päiville, mutta onneksi ei kuitenkaan täällä satanut. Olin minä auttamassa myös toisaalla, missä tällä viikolla paalattiin ruskeaa heinää, joka oli kastunut joka ainoa päivä. Nyt on taas heinäilmoja, mutta kyllä heinä on jo aika kortista ja vanhaa vaikka sen kuivana saisikin pois pellosta.

Kuvia pihalta:
1766212.jpg
Mun kukkaportaat

1766218.jpg
Sain pelargoniat talvehditettua itse. Ikkunassa heijastus talosta.

1766214.jpg
Palava rakkaus hopeapajun keskellä. Kuva ei anna oikeutta, mutta tosi hieno väriyhdistelmä luonnossa.

1766216.jpg
Saunan ikkuna

1766223.jpg
Saunan takana on meidän uusi terassi.

1766210.jpg
Kukaan ei muuttanut tähän, muutama sammalhöyty on viety sisään, mutta asukkaita ei ole ollut.

1766206.jpg
Nuokin uskaltavat vihdoin käydä ulkona, ja kana alkoi munimaan.
Kyllä täällä saa varuillaan ollakkin... Myski katseli eilen pää vinossa taivaalle kun kaksi kanahaukkaa liiteli yläpuolella.
Susia ja ilveksiä juoksee nurkissa ja pöllö iltaisin lehahtelee mun pääni ylitse.

1766202.jpg
Uudet pennunruikulatkin saapuivat eläintarhalle. Iitu ja Iines.

Yritän virkistyä kirjoittelemaan taas, mutta nyt on kyllä aivan liian kuuma ja eikä muutenkaan juuri mikään huvita. Loman tarpeessa.